zondag 24 februari 2013

Catrice Absolute Nude palette

Catrice komt nu ook met een nude palette, net als veel andere merken. Veel mensen wilde het palette hebben, maar gelukkig wist ik een tijdje geleden het laatste palette in het schap te bemachtigen. Het is een mooi palette met alleen bruintinten. Op de verpakking staat dat de kleuren van mat tot shimmer zijn, maar eigenlijk zit er in alle kleuren een shimmer. Ik vind de kleuren in het palette erg mooi en wat ook handig is; er zit een kwastje met haartjes in. Normaal zijn dit altijd sponsapplicators, wat ik persoonlijk niet fijn vind werken.
De kleuren lopen van licht tot donker en zijn allemaal goed gepigmenteert. Wel vind ik de oogschaduws wat poederig, jammer! Ik heb al een keer een ooglook gemaakt met dit palette in combinatie met een ander palette en dat werkte prima. Ik heb wel foto's van de ooglook, maar de kwaliteit van de foto is niet goed waardoor de kleuren niet mooi overkomen. Ik heb de foto's er daarom ook niet bij gezet
De verpakking is simpel, dat vind ik juist wel mooi. Doorschijnend, waardoor je de kleuren meteen goed ziet. Op de achterkant staan nog wat tips hoe je de oogschaduw aan kan brengen enzovoorts.


Het palette is geloof ik €4,95 en natuurlijk te koop bij kruidvat.


Wat vinden jullie van het palette? Hebben jullie hem al of willen jullie hem hebben? Vertel het in je reactie!

5 opmerkingen:

  1. Mooi palette, ik wil hem ook graag. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil hem ook heel erg graag, maar ik mag van mezelf even niks meer kopen! En hij is toch altijd uitverocht bij onsin de kruidvat! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen