donderdag 21 februari 2013

Glossybox Februari

Het is weer zover, de glossybox is binnen! Erg vervelend dat de glossybox altijd op een tijdstip komt dat ik op school zit. Daardoor word hij bij de buren afgeleverd, maar als hun dan niet meer thuis zijn als ik thuis kom moet ik tot 's avonds wachten. Dat is waarom de blogpost zo laat online komt!

Goed, nu over de glossybox van deze maand. Ik vind hem niet erg speciaal, maar zeker niet stom! Er zitten niet alleen 5 producten in, ook een bon waarmee je een gratis albelli foto boek kunt bestellen.





Babor - sensational eyes anti-wrinkle eye pads
Dit product is niet echt iets voor mij, het helpt wallen en rimpels tegen te gaan. Ik heb nooit wallen en al helemaal geen rimpels! Nou zeggen ze dat het tegen wordt gehouden, maar ik weet natuurlijk nooit of het product echt werkt. Dit zegt de glossybox over het product:  Deze eye pads zorgen voor directe verfrissing. Het gebied rondom de ogen wordt verzacht en de verschijning van rimpels en wallen wordt tegen gegaan. (€12,- / fullsize)
Biotherm - Biomains
Ik heb deze handcreme pas een uurtje op, maar mijn handen blijven wel lekker zacht. De geur vind ik ook best lekker. Dit zegt de glossybox over het product: Een veelzijdige en werkzame verzorging voor de handen. De creme beschermt en maakt de nagels krachtig. ( €25,01 / 100ml)


Mario Badescu- silver powder
Ik snap dit product niet helemaal. Is het nou de bedoeling om mee-eters en grove poriën weg te halen of te bedekken? De glossybox zegt over dit product: Dé oplossing tegen overmatige, koppige mee-eters en grove poriën! Na het gebruik van de absorberende silver powder zie je meteen duidelijk verschil. (€14,- / 29ml) Gelijk effect? Ja, dat klopt! Ik zie de mee-eter niet meer, maar als ik er vervolgens met water overheen ga weer wel.. Als je weet waar dit product nou precies voor is laat het dan even weten in je reactie!
Dr. Van der Hoog - fresh expression masker
Dit lijkt mij een heel leuk en fijn product! Ik heb het natuurlijk nog niet uit kunnen proberen, dat ga ik zeker binnenkort doen. Normaal gesproken gebruik ik altijd maskers die je maar één keer kunt gebruiken. Ook lijkt het me heel handig dat er een kwast in zit. Dit zegt de glossybox over het product: Dit masker beschermt de huid en herstelt deze van binnenuit. Door de innovatieve applicatiekwast is het masker gemakkelijk aan te brengen. (€10,12 / fullsize)

Bell - Air flow lotus effect
Ik heb van deze nagellak een mooie rode kleur met shimmer erin gekregen. De glossybox zegt dat er door deze nagellak lucht word gelaten, wat ik dus echt niet geloof. Je kunt natuurlijk ook nooit controleren of dit nou écht het geval is. Dit zegt de glossybox over het product: Door de gevanceerde technologische formule van deze nagellak wordt lucht doorgelaten, waardoor de nagels kunnen ademen. (€3,50 / fullsize)



Voor de gene die niet weet wat de Glossybox is, de Glossybox is een box vol met beautyproducten. Deze krijg je elke maand thuis voor €14,95.

3 opmerkingen:

  1. Oooh superleuk dat je die steeds krijgt! :) de nagellak is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute! I love it (:
    Hope you're having a superchic Friday!
    Kisses from LA,
    Kelly

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    www.cremedelachic.blogspot.com
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen