zaterdag 23 februari 2013

Mini Shoplog

Vandaag ben ik wéér naar de Primark geweest, omdat ik spijt had dat ik een tas niet had gekocht. De tas was er helaas niet meer in de kleur die ik wilde dus heb ik hem uiteindelijk niet gekocht. Wel heb ik wat andere dingetjes gekocht. Het is een beetje raar dat er 2 H&M tasjes op de foto staan, maar ik twijfelde nog over een ketting. Ik had dus eerst iets gekocht bij de H&M en ben daarna toch terug gegaan voor de ketting.


 
Beker
Deze beker is niet speciaal ofzo, maar ik ga hem gebruiken om chocomel in te doen. Misschien als ik op vakantie ga dat ik deze beker meeneem. Ik heb van een vriendin gehoord dat het echt heel lang heet blijft in deze beker. Dit is het enige wat ik heb gekocht bij de primark gekocht. Hij was €3,-.


 
Blouse

Ik vind dit blousje vooral leuk met een rok of in de zomer met een short. Het is een blousje met een soort van 'studs'. Ik vind het niet echt op studs lijken, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, haha. Het zijn gewoon ronde dingetjes op het midden.  Hij is van de H&M en is €14,95.

 
 

Ketting
Ik had deze ketting al een keer gezien, maar toen had ik geen geld bij. Nu zag ik hem dus weer en dit keer heb ik hem wel gekocht. Ik wilde sowieso een kruis ketting en ik vind deze echt super mooi! De ketting is van de Bijou Brigitte. Je kunt hem kopen voor €7,95.
 
 

 
 Statement ketting
Ik wilde heel graag een beetje een 'basic' statement ketting die op mijn nieuwe felroze blouse kan. Ook zag je al een statement ketting op mijn wishlist staan, haha. Eerst vond ik statement kettingen helemaal niets, sinds kort vind ik ze super tof. Deze is van de H&M en is €9,95.



Laat weten wat je van mijn nieuwe spulletjes vind in je reactie! :)

5 opmerkingen: