dinsdag 26 februari 2013

Mini shoplog

Ja, weer een mini shoplog! Dit keer niets met kleding en ook niet met make-up. Ook heb ik alles van mijn oma gekregen dus heb ik zelf niet uitgegeven! We zijn gister naar de Action geweest, daar heb ik wat dingen gekocht. Ik heb wel wat dingetejes gehoord over de MAX make-up die bij de Action te koop is. Dit zag ik ook liggen, maar ik zag niet echt iets leuks liggen wat ik wilde hebben.
Notitie boekjes
Ik had nog notitie boekjes nodig en ik vond deze wel erg leuk. Degene met paris en de eiffeltoren erop is voor mijn blog. In de ander plak ik foto's van outfits en zet ik er wat dingen naast. Ze waren €1,39 per stuk.



Schuimblokken
Schuimblokken zijn zo verschrikkelijk lekker! Het is niet echt boeiend dat ik dit laat zien, maar ik heb het toch gekocht dus laat ik het gewoon zien. Deze waren maar 77cent dus die konden we niet laten liggen. Al bijna het hele pakje is leeg, haha.





Relax teken
Deze vond ik echt super leuk! Aangezien mijn kamer nieuw is heb ik nog niet veel van dit soort dingen. Mijn kamer is nog niet af, er moet een fotomuur komen, veel kussens op mijn bed en gewoon leuke decoratie. Deze was volgens mij €3,-.



Girlz!

Vroeger had ik een abonnement op de Girlz!, maar toen vond ik hem niet zo leuk meer en heb ik hem opgezegt. Nu dacht ik, ik probeer hem weer eens. Deze heb ik niet bij de action gekocht, maar gewoon bij een winkel die magazine's verkoopt. De Girlz was €3,50




Wat vind jij van de Action? Laat het weten in je reactie!

3 opmerkingen:

  1. Hey! Die notitie boekjes zag ik laatst ook xd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes !
    Dat Relax ding vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie...Ow schuimblokken heb ik al zo lang niet op..maar weer eens een xtje kopen..

    New blogpost,,blog vd maand...x

    BeantwoordenVerwijderen