zondag 17 februari 2013

Shoplog

Ik ben gister naar de stad geweest met Aïsha, Eva Luna en Nicole. Eerst zijn we naar de Primark geweest, maar daar heb ik helaas niets gevonden. Daarna zijn we naar de New Yorker gegaan waar ik wél geslaagd ben.

Galaxy Top

Eva Luna zag deze top liggen en we waren allemaal op slag verliefd! Hij heeft een mooie galaxy print zoals je hiernaast kunt zien. De top draag ik in een rokje, high waisted broek of high waisted short. Hij is €12,95 en iedereen heeft er één gekocht.
 
 
 
 
 
    Jurkje
Samen met mijn vriendin Aïsha ben ik op zoek naar een jurkje, omdat we in april naar de Beautygloss party gaan! Aïsha zag dit jurkje hangen en ik moest hem meteen van haar passen, haha. Het jurkje zit aan de bovenkant strak en loopt dan wijduit. Aan de bovenkant zitten een soortvan studs. Ook dit jurkje is van de New Yorker, ik heb er 24,95 voor betaald.
 
 
 
 
 
 
Na de New Yorker zijn we met de metro naar een ander deel van de stad gegaan en daar zijn we naar de Bershka, Pull & Bear, Monki, New look enzvoorts geweest. Ik heb nog wat kleding gekicht bij de Monki en nog een lekkere parfum bij de Ici Paris XL
Blouse + Broek
Toen ik de winkel binnen liep zag ik meteen deze blouse. Hij is zo fel dat hij niet eens mooi op de foto kan! Zo'n kleur blouse zocht ik al een tijdje, maar altijd zijn die mouwen veelste groot. Ook bij deze zijn ze wel iets aan de grote kant, alleen niet zo groot als normaal. Het model is ook nog eens heel apart, zoals je op de foto kunt zien zit hij niet strak om je arm heen. Ik vond hem eigenlijk heel duur, maar heb hem uiteindelijk toch gepast en gekocht. Ik heb er €35,- voor betaald.
Ook heb ik een zwarte high waisted broek gekocht waar ik de blouse in doe. De broek was in de Sale
                                                        voor maar €10,-
 
 
Sjaal
De sjaal is ook felroze en best lang, wat ik erg leuk vind. Ik draag eigenlijk tegewoordig nooit meer sjaals, maar ik denk dat ik deze vaak ga dragen. De sjaal is ook van de Monki, maar deze was wel goedkoop, namelijk €4,- euro. Dit was natuurlijk wel een Sale artikel. Normaal kost hij €20,- en dat had ik er natuurlijk nooit voor betaald!
 
 
 
 
 
Parfum
Ik had een Ici Paris XL bon gekregen van mijn vader die hem weer van iemand anders had gekregen. Ik wilde nog een nieuwe parfum dus dat kwam goed uit! Aïsha heeft deze parfum ook, ze had hem al eens aan mij laten ruiken en ik vond hem erg lekker ruiken. Ik vind het flacon ook echt heel leuk eruit zien! Er zat wel een ringetje om die echt héél lelijk was en die was dan om je vinger te doen... Het is de parfum Wild Rose van Avril Lavigne. Hij is €16,25.
 
 
Klik ook even op de namen Aïsha en Eva Luna om hun shoplog te lezen! Laat in je reactie achter wat je van deze post vind :) 
 



2 opmerkingen: