dinsdag 19 februari 2013

Wishlist Februari

Hey,
Op Aïsha's blog zag ik de rubriek 'wishlist'. Ik vond dit een superleuk idee dus daarom laat ik ook mijn wishlist zien van dit moment.
Één keer in de maand laat ik mijn wishlist zien. Elke keer zijn dit dingen van verschillende winkels.
                                                         
                                          Urban Decay Naked Palette

Ik vind dit palette echt prachtig! Het zijn vooral bruintinten, de kleuren die ik het meest gebruik. Het palette is ook nog eens goed gepigmenteert. Er bestaat ook Urban Decay Naked 2, die wil ik ook hebben. Het palette is rond de €45,- en je kunt het bij sephpora kopen.
                                  Oorbellen                                       
         Deze oorbellen vind ik erg leuk, maar ik zou echt niet weten waarmee ik ze moest combineren, haha. Ja ik weet het, het is weer felroze! De oorbellen zijn van H&M en maar €4,95. Misschien zie je ze binnenkort wel in een shoplog voorbij komen.
Trui
 
 
Deze trui met 'LOVE' vind ik leuk voor op een spijkerbroek of zwarte broek. Alleen is het bijna lente en dan zal ik niet zo snel truien meer dragen. De trui is van bershka en €25,99.
Iphone hoesje
Ja, ook weer een galaxy print. Dit keer geen top, maar een iphone hoesje. Ik zocht sowieso nog een glad iphone hoesje. Daar bedoel ik mee dat de achterkant glad is en niet van rubber ofzoiets. En de print is natuurlijk ook erg tof!
Statement ketting
Ik vind dit echt een hele leuke statement ketting. Deze is van Aïsha en ze heeft hem gekocht bij de primark voor €5,-. Ook heeft ze nog een andere statement ketting gekocht die ik ook super leuk vind. Hopelijk vind ik ook snel een leuke statement ketting.
 
Vertel in je reactie of je dit een leuke rubriek vind! ;)
 

3 opmerkingen:

  1. Ga binnekort dan die bij de H&M kopen ofzo ! Of bij Berscka zag ik een paar maanden geleden ook een mooie statement ketting! Oja, ik moet nog steeds die code invullen als ik wil reageren x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh, zo raar die heb ik uitgezet! Nou ja dan ga ik hem wel weer proberen uittezetten. Welke statement ketting bedoel je? Want die ene van de H&M heb jij toch al?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen