woensdag 13 maart 2013

5 favorieten nagellakjes

Ik draag niet zo vaak nagellakjes, simpelweg omdat ik te lui ben om het op te doen. Ik kan nooit zo mooi nagellak opdoen wat je ook op de foto's ziet. Als ik denk dat het na een half uurtje gedroogd is ga ik weer iets doen en dan blijkt het toch niet droog te zijn, heel irritant!
Ik doe wel af en toe nagellak op en daarom laat ik mijn 5 favorieten van dit moment zien. Ik heb iets van 120 nagellakjes.


 Dit lichtroze ANNY lakje heb ik van een vriendin gehad. Ze gebruikte hem toch nooit meer en ik zocht nog zo'n kleurtje. Hij dekt goed en dat mag ook wel voor de prijs! Ik weet niet precies hoe duur hij is, maar ik weet wel dat het zeker geen buget lakje is.
 Dit Neon-gele lakje is van Casuelle en ik heb ik bij de Intertoys. Ik weet het niet zeker, maar hij was volgens mij €3,-. Zoals je op de foto ziet dekt hij tótaal niet goed. Hoezo dan toch een favoriet? Ik vind een neon-gele lak gewoon super tof en met een witte lak eronder gaat het best. Ik draag dit lakje graag in de zomer.
Dit bruine lakje van GOSH vind ik er leuk om in de herfst te dragen. Ook hier weet ik de prijs niet van, omdat ik hem in de aanbieding in Denemarken heb gekocht. De lak dekt goed na 2 laagjes.
Deze van Rimmel is nu echt mijn nummer één. Een mooie glanzende blauwe lak. Dekt goed er goed. Ook heeft hij een fijne kwast en hij niet al te duur. De Rimmel lakjes zijn geloof ik allemaal €5,-. 
Dit felroze Essie lakje vind ik erg leuk. Hij dekt aardig goed na 1 laagje, maar ik zou er toch wat meer aanbrengen. Ook deze heb ik in de aanbieding gekocht voor ongeveer €5,-. Ik geloof dat de lakjes normaal €10,99 zijn, maar dat weet ik niet zeker.



Hebben jullie ook favorieten nagellakjes? Of ben je net als ik te lui om je nagels te lakken?

Zoals je begrijpt is de repetitie week voorbij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen