maandag 25 maart 2013

Bloglovin

Waarschijnlijk weet je wel wat Bloglovin' is, maar voor degene die dat niet weten leg ik het even uit. Bloglovin' is een site/app waar je al je favoriete blogsters kunt volgen. De nieuwste blogposts van alle blogs staan dan onder elkaar, super leuk! Ik zou het leuk vinden als je mij volgt. Je kunt mij volgen door rechts, hier op mijn blog op het roze icoontje met '.. followers via bloglovin' te klikken. Als jij zelf een blog hebt volg ik je natuurlijk terug! Als je mij volgt zet het dan even in je reactie zodat ik je terug kan volgen.

Bron plaatje: bydagmarvalerie.wordpress.com

2 opmerkingen:

  1. Heb ik gedaan..Maar ik denk dat je mij ook al volgt ;)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je! Zullen we elkaar volgen op Bloglovin'? x

    BeantwoordenVerwijderen