zondag 3 maart 2013

CocoPPa

Misschien hebben jullie al van de app CocoPPa gehoord, maar zo niet dan leg ik hier uit wat het is. CocoPPa is app die je op je ipod/ipad/iphone kan downloaden en misschien ook wel op een andere telefoon. Met deze app kun je die icoontjes van bijvoorbeeld twitter en whatsapp veranderen. Klinkt een beetje vaag, maar hiernaast zie je een plaatje. Hopelijk snap je hierdoor wat ik bedoel. Eerst zie je een plaatje van hoe de apps normaal zijn en op het andere plaatje zie je veel leukere icoontjes. Dit kun je doen met de app CocoPPa. Als je de app download staat er stap voor stap uitgelegd hoe je het moet doen.

Er zit wel een nadeel aan. Je kunt namelijk niet zien of je een bericht hebt. Je ziet bij facebook staan dat ik 3 meldingen heb, als je dit icoontje anders maakt komt die 3 er niet meer bij. Als je telefoon op stand-by staat krijg je nog wel de melding, maar als je je telefoon zo laat liggen met het scherm aan weet je niet dat je een berichtje hebt. Erg onhandig!
Mijn Iphone bleef ook een keer vasthangen en toen moest ik hem resetten. Ik weet niet zeker of het hier door kwam, maar ik las ergens anders ook dat hij vastliep. Ik ga het denk ik voor de zekerheid van mijn Iphone afhalen.


Gaan jullie de app downloaden of hebben jullie hem al? Willen jullie vaker een artikel zien over een app ofzoiets dergelijks?





1 opmerking:

  1. Ik had het, maar ik erger me eraan dat het zo lang duurt voordat de app opstart en dat je de andere apps niet kunt verwijderen

    BeantwoordenVerwijderen