maandag 25 maart 2013

Everyday bakje week 13

Ik wissel de make-up in mijn everyday bakje regelmatig af. Ik dacht dat het wel eens leuk was om te laten zien wat er deze week in mijn bakje zit. Zo kom je te weten wat ik van random producten uit mijn 'stash' vind. Ik heb er dit keer ook reinigingsproducten in gedaan, iets wat ik normaal nooit doe.
Ik begin met de reinigingsproducten. Ik heb ze allebei in de Glossybox gekregen. De ene is de Ginvera reinigingsgel en de ander de tonic van Casa. Ik vind ze beide erg goed werken.
De essence foundation zit erbij en de beautyblender van essence. Ik vind de essence foundation niet zo heel erg goed dekken, wel een klein beetje. De beautyblender is erg goed en ook nog eens goedkoop! Een goed alternatief van de echte beautyblender. Er zit ook nog een simpel sponsje van NYC tussen. Af en toe gebruik ik de beautyblender en af ent oe het sponsje.
Het concealer palette is van Catrice. Ik vind dat de concealer bij sommige dingen goed dekt en bij andere dingen weer niet. Ik denk dat vloeibare concealer toch iets beter dekt.
De poeder die ik in mijn everyday bakje heb, heb je ook gister in mijn non-budget look gezien. Gewoon een goede poeder van Catrice.
Dan de oogschaduwbasis van essence. Tja, het is een goede oogschaduwbasis, maar toch blijft die van Urban Decay mijn favoriet.
Ik heb deze keer de Rituals mascara in mijn bakje gedaan. Ik vind het gewoon een fijne mascara, omdat je wimpers er erg zwart van worden. Als je je wimpers heel lang wilt hebben kun je deze beter niet gebruiken.
Ik heb 3 oogschaduws in het bakje. Één van mac, die ik binnenkort ga reviewen en twee van Catrice. De één is van een limited edition collectie en de ander van de normale collectie.
Dan heb ik nog een Teeez lipstick erin zitten. In totaal heb ik er drie in mijn stash, ook deze ga ik binnenkort reviewen.
De kwasten die erin zitten heb ik ook al gister in mijn look gebruikt. Het zijn gewoon budgetmerken als Hema en essence.

Willen jullie vaker mijn everyday bakje zien?

2 opmerkingen:

  1. Sommige producten herken ik wel. De oogschaduwbasis van Essence vind ik fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey kan je dat bakje nog steeds kopen bij de action?
    ik vind hem echt heel cool en de make up trouwens ook hoor
    leuk!!

    groetjes van kristel

    BeantwoordenVerwijderen