woensdag 20 maart 2013

'Get to know me'

Ik blog nu ongeveer een maand en eigenlijk heb ik nog niets over mezelf verteld. Daarom dacht ik dat het wel leuk was om deze tag te gebruiken. De vragen die ik gebruik heb ik al op heel veel blogs gezien, maar voor de rest kon ik geen andere leuke vinden. Ik heb wel een paar vragen weggelaten.



Geboortejaar? 1999
Hoe lang ben je? Ongeveer 1.65m
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Neeeeeee, ik wil niet naar schooooooolll.
Waar ben je op dit moment? Thuis, in mijn kamer op bed.
Single/relatie? Single.
Guy/Girlcrush: Ik heb geen celebcrushes ofzo.
Wat zou je op dit moment graag willen? Naar de Beautygloss party gaan, vandaag!
Heb je je rijbewijs? Nee, helaas niet...
Nagellak of lippenstift? Hm, lastig. Ik draag niet zo vaak nagellak, omdat het zo lang duurt voordat het droogt. Ook draag ik niet vaak lippenstift. Dan kies ik toch voor nagellak
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zomer, alhoewel ik de winter ook leuk vind als het sneeuwt. Toch mis ik na een aantal weken het warme weer.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Blond haar, tot een stukje over mijn schouders.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil heel graag het Urban Decay Naked palette en het limited edition oogschaduwpalette van Too faced die op mijn wishlist staat.
Heb je piercings? Nee en ik wil er ook geen een.
Draag je een bril? Nee en het lijkt me ook niet leuk staan bij mij.
Wat is jouw perfecte pizza? Een pizza met bacon!
Favoriete eten/drinken? Ik heb om de zoveel tijd iets van eten waar ik verslaafd aan ben. Op dit moment zijn dat schuimblokken, haha.
Wat is het laatste wat je kocht? Schuimblokken....
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Naar school fietsen.
Favoriete ijsje? Ben&jerry, strawberry cheescake
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Doordeweeks moet ik natuurlijk wel vroeg op staan, maar in het weekend slaap ik het liefst uit. Voor een leuk uitstapje sta ik in het weekend wél vroeg op!
Wat zijn je plannen voor 2013? Uhm, er gewoon een leuk jaar van maken, haha.
Met hoeveel kussens slaap jij? Één meer vind ik niet echt nodig.
Ben je een ochtend of avond persoon? 's ochtends praat ik liever niet en 's avonds ga ik liever niet naar bed tenzij ik heel erg moe ben. Ik ben meer een avond persoon.
Ben je geordend of rommelig? Heel erg rommelig..
Wat wil je op dit moment graag zien? Pretty little liars!Ik vind die serie echt heel leuk. Helaas heb ik net de laatste aflevering gekeken tot en met juni dus moet ik nog lang wachten :(
Ben je verlegen? Ik ben best verlegen, maar tegen vrienden ofzo niet.
Zussen/broers, hoe oud? Één zus van 21 jaar.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Opstaan, klaarmaken, naar school gaan, thuis komen, huiswerk maken, eten, tv kijken en slapen. Super saai! Op woensdag en donderdag ga ik 's avonds ook nog een uurtje dansen. En sowieso elke donderdag spreek ik met mijn vriendin Melanie af. Natuurlijk niet alleen donderdag.

2 opmerkingen: