donderdag 21 maart 2013

Glossybox Maart

Deze keer is de glossybox helemaal biologisch. Toen ik de doos waar hij inzit voor de verzending openmaakte dacht ik; wat een rare doos. Op het briefje las ik dat het een biologische box is. Dit staat er op het briefje:
''We love Mother Nature!  Nu de lente weer voor de deur staat, is het bij uitstek de periode om 'groen' te denken. De natuur heeft ons immers veel moois te bieden, ook op het gebied van cosmetica. Glossybox brengt daarom deze 'BIO-TIFUL editie' met vijf heerlijke beautyproducten, gebaseerd op het beste uit de natuur!
Ontdek de bijzondere, natuurlijke ingrediënten in deze heerlijke verzorgingsproducten en laat je verassen door de natuur! Zo nu en dan stilstaan bij al het moois dat de wereld ons brengt, is toch eigenlijk hartstikke (bio)logisch?!''

 Ik kan natuurlijk nog niet zoveel over de producten zeggen, omdat ik ze pas net binnen heb. De producten die ik fijn vind of juist totaal niet zal ik reviewen. Ik vertel wat het is en wat de glossybox over het product zegt.
CASA D'ARGANE Musc Guéliz lotion tonique
De glossybox zegt dit: ''Een verfrissende, natuurlijk tonic die de huid reinigt, de huidtextuur verfijnd en poriën verkleint. De bio-actieve ingrediënten werken kalmerend en beschermen de huid.''
Ik heb het vandaag al gebruikt en het heeft een erg lekkere geur.
€19,50/100ml
DA VINCI COSMETICS Shimmer Eye Shadow
De glossybox zegt dit: ''Deze veelzijdige mineralen poeder kan gebruikt worden als oogschaduw, highlighter, maar kan ook met een foundation of lipgloss gemengd worden. Met dit product creeër je een stralende look''
Het lijkt mij nogal raar om dit met je foundation of lipgloss te mengen...
Ik heb hem wel even geswatcht en de pigmentatie is goed.
€14,-/fullsize
GINKEL'S Summer Care Day Cream
De glossybox zegt dit: ''Deze plantaaridge dagcreme met 4-voudige werking, beschermt tegen de zon, hydrateert de huid, gaat huidveroudering tegen en zorgt voor een gezonde tint''
Ik ben benieuwd of deze dagcreme echt een tint geeft en als dat zo is of het de goede kleur is.
€14,95/50ml
THE BODY SHOP Shea Body Butter
De glossybox zegt dit: ''De sheabutter is een hydraterende, verzorgende en romige bodycreme voor alle huidtypen, maar vooral geschikt voor de droge huid.''
Op het potje staat niet duidelijk welke geur het is, maar het ruikt wel lekker. Ik heb de body butter nog niet gebruikt. Ik ben erg benieuwd hoe hij werkt.
€6,-/50ml
LUSH Lemony Flutter
De glossybox zegt dit: ''De Lemony Flutter nagelriemcreme is één van de best verkochte producten van Lush. De voedende ingrediënten zoals advocado,lijnzaadolie,bijenwas en een vleugje citroen, zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden.''
De nagelriemcreme ruikt erg naar citroen, wat ik zelf niet zo'n heel lekkere geur vind. Ik heb het product wel vandaag al geprobeerd en hij is lekker vet.
€10,65/45gr
TEA FORTÉ Uitzonderlijke thee, bijzondere beleving
De glossybox zegt dit: ''Hét favoriete thee merk van Oprah biedt de ultieme theebeleving door uitsluiten de hoogste kwaliteit theebladeren en kruiden te selecteren.''
Dit is een extra product
€6,50/16zakjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen