zaterdag 2 maart 2013

Kastindeling

Ik weet niet of dit een intressant onderwerp is, maar ik vind het wel leuk om te laten zien; mijn kastindeling. In mijn kast ligt niet alleen kleding, ook mijn schoolboeken en schoenen liggen in dezelfde kast. Wel ligt dit op een ander plank. Ik laat alleen het kledinggedeelte zien.
Ik heb pas mijn kast opgeruimt, haha. Normaal is het best een rotzooi.


 
Ik begin met het hanggedeelte van mijn broeken. Mijn broeken hangen allemaal gevouwen over hetzelfde soort hangertje. Vroeger had ik meerdere broeken over één hangertje, nu heb ik één broek per hanger. Links hangen meer de winterbroeken en naar links toe de lentebroeken. Ik draag namelijk geen legerbroek in de lente, haha. Dan heb ik maar één rokje en die hangt aan een hangertje met een soort van knijpertjes.



Bij het hanggedeelte voor de bovenkleding heb ik allemaal verschillende hangertjes. Hier zit ook een volgorde in. Van links naar rechts: vesten, shirt met korte mouwen, blousjes, jurkjes. Na ongeveer een week is dat al weer helemaal door de war, daarom hang ik het af en toe weer op volgorde. Het is erg handig als alles op volgorde hangt, omdat je zo alles heel snel kunt vinden.



Dan nu de liggedeeltes. Je ziet hier drie mandjes, in allemaal zit iets anders. Van links naar rechts: sokken, ondergoed, sjaals en panty's. Dit is niet bijzonder, maar wel makkelijk.

In het andere liggedeelte liggen basic hemdjes en truien vooraan. Daarachter liggen nog wat shirts en shorts. Als het zomer is verplaats ik de shirts naar voren en de truien naar achteren. Ook zie je op deze plank een mandje. In dit mandje zitten pyjama's en danskleren(ik zit op dansen).

Aan haken aan mijn kast hangen wat sjalen.


Wat vonden jullie van dit artikel? Vonden jullie het intressant om te lezen of niet?

1 opmerking: