woensdag 27 maart 2013

Mac oogschaduw

Pas geleden heb ik deze mac oogschaduw gehad van de dochter van een vriend van mijn vader. Volg je het nog? Haha. Iniedergeval zij krijgt 40% korting op alle macproducten. Dit komt omdat zij iets van een visagie opleiding doet. Als ik dus iets van mac wil, moet ik het tegen haar zeggen en zij haalt het voor mij. Deze kreeg ik gewoon zomaar van haar, echt superlief!
Vandaag ga ik de oogschaduw reviewen. De oogschaduw is zoals je al kunt raden erg goed gepigmenteerd. Het heeft nauwlijks fall-out wat ik bij héél veel oogschaduws wel heb.

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat het zo'n kleine oogschaduw is.
De verpakking is gewoonlijke verpakking dat om bijna elk product zit.
Hij heet Sumptuqus Olive. Olijf kleur? In de verpakking wel, maar op mijn huid vind ik het toch meer naar een bruintint toe gaan. Het maakt mij helemaal niets uit, want waar het om gaat is dat ik hem mooi vind!

Hebben jullie een mac oogschaduw? Zo ja, wat vind jij er van?

2 opmerkingen: