zondag 31 maart 2013

parfumstash

Mijn parfumstash is niet groot, maar ik vind het toch leuk om te laten zien welke parfum ik lekker vind. Over het algemeen doe ik best lang met parfum al spuit ik toch bijna elke dag wel een geurtje op. Vooraan staan de geurtjes die ik het meest gebruik.
Dat zijn Candy Shop van Essence, Wild Rose van avril lavigne en Made for woman van Bruno banani. Ook vind ik het geurtje van playboy heel lekker. Deze droeg ik vroeger vaak, maar nu eigenlijk niet zo vaak meer. Pure woman van bruno banani is eigenlijk het parfum dat nog het minst vol is. Dolce & Gabbana light blue vind ik vooral een zomerse geur en 's zomers vergeet ik geurtjes op te doen, daarom zit hij nog zo vol. De achterste van Britney spears en Burberry brit gebruik ik eigenlijk nooit meer.
Alle geuren die je hier ziet zijn vooral zoete geuren. Ik ben nogal slecht in geuren beschrijven, dus daar begin ik niet aan haha. Alle parfums zijn zeker een aanrader om in de winkel te gaan ruiken!

Wat zijn jou favoriete parfums?

4 opmerkingen:

  1. Ik draag vaak Lady Million en Dior/addict en ook Cacharel-catch me..!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ik gebruik verschillende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne geurtjes heb je, we hebben veel dezelfde! X

    BeantwoordenVerwijderen