zaterdag 30 maart 2013

shoplog kruidvat

Ik ging vandaag naar de kruidvat om te kijken wat er nou precies op dit moment in de winkel ligt en wat niet. Eigenlijk had ik alles al gezien, maar goed ik dacht dat er misschien een nieuwe collectie was. Ik was niet van plan veel geld uit te geven en dat heb ik ook niet gedaan, want de strips, tonic en reinigingsmilk heb ik van mijn ouders gehad.

Essence oogschaduws
De oogschaduw pepermint ice cream 66 lijkt erg mooi, maar de pigmentatie is ver te zoeken. Het is gewoon wat glitter en meer niet. Ik vind het eigenlijk eerder een highlighter. Voor op de verpakking staat 'eyeshadow', achterop de verpakking staat 'shimmer effect'. Hm, het is inderdaad een shimmer effect! Een oogschaduw? Nee echt niet. Deze was geloof ik €1,89.
Je ziet op de foto een deuk in de oogschaduw, dat deed ik per ongeluk met mijn nagel..
 
Over de andere oogschaduw ben ik wel enthousiast. Je kent deze oogschaduw vast al, er zijn er veel meer van. Ik vind het echt hele mooie kleuren en ze zijn goed gepigmenteerd. Deze was geloof ik €3,49 en heet irresistible vanilla latte 08.

Verder heb ik nog een tonic en reinigingmelk van L'oreal gekocht. Ik had nog nieuwe reinigingsproducten nodig en ik wil deze wel eens testen. Ze waren €5,07 per stuk. Verder heb nog neusstrips gekocht aangezien die van essence voor geen meter werkte. Ik hoop dat deze wel werken, maar ik verwacht er niet veel van. Ze zitten per zes verpakt. De strips zijn van het merk formula 10.0.6 en waren €5,99.
Als laatste heb ik het bubblegum masker van dokter van der hoog gekocht. Hij lijkt mij wel fijn én het zijn er nog twee ook. Dit masker was €1,79.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen