zondag 17 maart 2013

Shoplog

Ik ben gister naar de stad geweest met een vriendin. De zomercollecties hangen weer vol op in de winkels! Heel leuk, maar ook minder. Ik kan het namelijk nog niet dragen.
We zijn naar de Primark geweest en naar nog wat andere winkels. Normaal vind ik bij de Primark niet zo veel als dat ik nu heb gevonden. Ik heb wel meer leuke dingen gezien, maar die stonden niet leuk.
Ook heb ik nog wat bij de H&M gekocht.

Slippers
Elk jaar  koop ik wel een paar simpele slippers. Ik gebruik ze als ik naar het strand of naar het zwembad ga. Bij de primark hebben ze best leuke die super goedkoop zijn.
Deze waren €1,50.
 
T-shirt

 In dit shirt kun je aan de onderkant een knoop maken, maar dat zie je niet op de foto. Ik gebruik deze voor dansen en misschien in de zomer ook wel als normaal shirt. Deze was ook van de primark en €4.
 
Pyjama

 Bij de Primark hebben ze echt hele leuke pyjama's, zo ook deze. Op het broekje staat het zelfde als op het shirt, maar dan in het klein. Eigenlijk wilde ik een pyjama met een lange broek, zodat ik hem nu al kan dragen. Ze hadden wel pyjama's met een lange broek, maar niet echt hele leuke. Ook zag ik nog een andere leuke met een kort broekje. Helaas hing er nog maar 1, natuurlijk de verkeerde maat.
 
Jumpsuit
Ik vind deze jumpsuit erg leuk voor als ik een dagje met de boot wegga(uhm, ja we hebben een boot..). Hij is niet te warm en makkelijk uittedoen voor als je gaat zwemmen. De knoopjes met ankertjes erop vind ik heel leuk. Deze is ook van de primark en €9,-.
 
Bikini
 
 Deze bikini staat super leuk bij die jumpsuit! Ze hebben namelijk dezelfde knoopjes, haha. De bikini kun je strapless dragen maar ook met bandjes. De bandjes zitten dan in je nek vastgeknoopt. Hij is van de Primark en is €10,-.
Bikini
Deze bikini is felroze, in het echt is hij feller dan op de foto. De bikini zit een soort van 'gedraaid'. Ook bij deze kun je hem strapless dragen en met bandjes die in je nek vastgeknoopt zitten. Deze is van de H&M en is €17,-.
 
Bikini

Ik heb van deze bikini alleen het topjes gekocht, want het broekje vond ik echt heel lelijk. Ik ga er nog een gewoon basic zwart broekje bij kopen. Het topjes gaat aan de voorkant met de rits open. Deze kun je alleen strapless dragen. Het topje is €12,95.
 
Hoe vind jij de primark? Of ben je er nog nooit geweest?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen