zaterdag 23 maart 2013

Shoplog

Alwéér een shoplog! Eigenlijk zou ik alleen voor sieraden gaan bij het jurkje die je in een eerdere shoplog hebt gezien. Dat jurkje was voor de beautygloss party. Eenmaal in de stad zag ik heel veel andere leuke dingen. Vorige week had ik al bijna al mijn geld opgemaakt en daar had ik nu enorm spijt van. Uiteindelijk heb ik een veel leuker outfit gescoord voor de beautygloss party! Een mooi lichtroze kanten rokje met een soort van spijkerjasje en een earcuff. Als de beautygloss party is geweest plaats ik een foto dat ik mijn outfit aan heb.

 Rokje
Een vriendin van mij zag dit rokje en ik vond hem echt super leuk. Op de foto zie je niet heel goed dat het een skater skirt is. Normaal zijn dit soort rokjes best lang bij mij, maar deze gelukkig niet. Ik besloot hem te passen en hij staat erg leuk. Ook was het rokje niet zo duur, €15,- maar. Je kunt hem kopen bij de H&M
 
Sorry dat de foto andersom staat, maar ik kreeg hem niet goed.

 
 
 
 
 
 
 
 
Spijker gilet


Eerst zag ik een ander leuk spijker gilet bij de new look. Deze was €15,- en gebleekt. Ik wilde hem nog niet kopen en verder kijken of er nu andere leuke waren die goedkoper zijn. We gingen de H&M binnen en daar zag ik deze hangen. Hij is wel duurder, maar veel leuker. Het gilet is namelijk korter wat super leuk op dat rokje staat.  Hij is €25,-.
Er zitten nog wat leuke studs op het gilet.
    
Armband


In de H&M gingen we nog even naar de accessoires afdeling waar ze ook altijd hele leuke dingen hebben. Ik zag daar nog een leuk tasje voor de beautygloss party en ik zag nog leuke schoenen. Deze armband is felroze en €3,95.
 
 
 
 
 
 
 
Earcuff
Ik had bij New Look een leuke earcuff met een bloem gezien voor €5,-. Ik had hem nog even laten hangen, omdat ik eerst nog naar andere sieraden wilde kijken. Uiteindelijk wilde ik hem gaan halen, omdat hij erg leuk staat bij die rok. Eenmaal daar hadden ze hem al niet meer! We wisten dat er bij de claire's veel earcuffs te koop waren dus gingen we daar nog even kijken. Gelukkig hadden ze daar de zelfde soort earcuff. Deze was €6,95.

 

5 opmerkingen: