vrijdag 22 maart 2013

Vintage District Blush Essence

De nieuwe limited edition collectie van essence ligt al een tijdje in de schappen. De collectie heet 'vintage district'. Ik vind in de collectie niet zulke bijzondere of leuke dingen zitten. De blush vind ik daar in tegen wél heel mooi. De blush is €3,39 en dat is echt geen geld!


Het is echt een heel mooie roze kleur met een shimmer. Op de foto zie je het niet heel helder, maar je ziet iniedergeval iets. Ik ben erg blij met de blush en denk dat ik hem ook vaak ga dragen. Als je de kwast over de blush haalt word de soort van 'bloem' ook roze. Ik weet niet of er dan nog wel een mooie shimmer vanaf komt als je hem de keer erna weer gaat gebruiken. De shimmer komt namelijk vooral af van het bronzen
Ik vind het overig een hele leuke print! De naam is best toepasselijk, ik vind het er namelijk wel vintage uit zien.
Ja, ik ben enthousiast over de blush! En jij, vind ook jij de blush mooi? Ben je van plan hem te kopen of heb je hem al?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de blush erg mooi. Ik heb alleen wel al vaak gelezen dat die gouden bloem een overspray heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blush! Die bloem is inderdaad overspray, heel jammer. Maar gelukkig is de roze kleur op zich ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen