dinsdag 26 maart 2013

Weheartit maart

Elke maand laat ik foto's van weheartit zien die ik heel erg mooi vond of leuk. Op weheartit vind ik heel vaak plaatjes die ik echt super mooi vind! Waarschijnlijk ken je weheartit wel, maar voor als je het niet kent zal ik even uitleggen wat het is. Weheartit is een site/app waar je mooie plaatjes kunt zoeken. De site: www.weheartit.com. Voor de app zoek je in de app store gewoon 'we heart it'. Dit keer de foto's van maart. Bij sommige foto's zal ik uitleggen wat ik er mooi aan vind, maar bij sommige kan ik dat niet haha. De foto's hierboven met 'hello march' zijn ook van weheartit en vind ik erg mooi! Was maart maar echt zo ..






Ik vind dit echt heel mooi gedaan! Op mijn wishlist heb je deze al zien staan, maar helaas word de mijne nooit zo mooi.. Ik ga wel opzoeken hoe het moet en misschien eerst op iets anders uitproberen, haha.

Vinden jullie het leuk als ik vaker plaatjes van We heart it laat zien die ik leuk vind?

5 opmerkingen: