dinsdag 19 maart 2013

Wishlist Maart

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn wishlist online heb gezet. Van die wishlist heb ik nog maar één ding gekocht.
Op mijn wishlist van maart staan ander soort dingen. De meeste dingen vraag ik voor mijn verjaardag die ongeveer over een maand is.
Wreck this journal

 Wreck this journal is een super leuk boek met rare opdrachten. Normaal houd je een boek gewoon netjes, maar dit boek moet je juist verpesten. Je moet bijvoorbeeld douchen met het boek, je eten uitsmeren op een bladzijde enzovoorts. Je hebt verschillende versies van de boeken.




Young beauty box

 De young beauty box is een soort van glossybox. Dit is eenmalig en niet een abonnement zoals de normale glossybox.  Je kunt de box op glossybox.nl bestellen en dit zeggen hun erover:
- 6 fullsize beautyproducten
- leukste & nieuwste drogisterijproducten
- €9,95 + €1,- verzendkosten
Short met studs
 
 Ik wil voor de zomer zeker een short met studs! Ik vind het leuk als ze in de vorm van een kruis zitten, maar ook gewoon zoals je op de foto ziet. Het liefst heb ik het natuurlijk allebei, haha.

 

ALEX ladekast
Heel veel beautybloggers hebben deze ladekast van Ikea en mij lijkt hij ook erg handig. Hij heeft 9 lades en is €99,95. Ik las op de site van vera camilla dat de bestekbakken precies in de lades passen. Dat is erg handig als je net als mij je make-up erin wilt stoppen.


 Oogschaduw palette Too Faced

 Dit oogschaduw palette is een limited edition van Too Faced. De collectie heet boudoir beauty en is van deze lente. Ik hoop dat ik er nog één kan halen bij Sephora aangezien hij weggaat. Dat vind ik echt super stom!
De kleuren in dit palette vind ik echt héél mooi. En waarschijnlijk is het ook nog eens hele goede kwaliteit.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Die Alex lijkt me ook zo fijn! Ik heb gewoon twee plaatsen waar ik er een kwijt zou kunnen, maar 100 euro p/s is wel duur voor even een nieuw kastje voor m'n make-up ;) hopelijk krijg je hem voor je verjaardag!
    Ik hoop voor je dat je het Too Faced palette nog kunt krijgen, anders kun je het misschien bij beautybay.com proberen, die verzenden ook gratis dus dat scheelt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook nogal duur, maar hij lijkt me gewoon erg fijn! Dankjewel wel voor de tip :)

      Verwijderen
  2. Inderdaad een supermooi palette van too faced.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Die box lijkt me ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lijst! Het eerste boek ken ik
    en het is echt hilarisch haha!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen