vrijdag 19 april 2013

Glossybox april

Ik heb de glossybox weer binnen, deze keer van april. Hij is weer de normale lichtroze kleur en dus is het ook geen speciale editie. Ook zit er weer een leuk Glossymag bij om te lezen. Ik ga alle producten weer één voor één laten zien.


BB cream Biotherm
Dit is echt een heel handig proefsetje van een bb cream. Er zitten namelijk twee kleuren in, één tube met een lichte bb cream en één tube met een donkere kleur. Zo kun je natuurlijk nooit het probleem hebben dat je hem niet kunt testen! Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar ik hoop dat de lichte kleur mooi bij mijn huidskleur past. De glossybox zegt: "De hydratatie van aquasource in een perfectionerende BB cream. Langdurige schoonheid aan de oppervlakte vande huid, begint met diepe hydratatie. Probeer beide tinten, licht beige/ donker goud en kies jouw ultieme BB cream"(adviesprijs:€25,-/30ml)
                                                      Nagellakje Malava
Het merk Malava kende ik al, maar ik was er niet heel enthousiast over. Ik had eerder een licht oranje kleur gekocht en deze ging super moeilijk open. Bij dit lakje moest ik een tang gebruiken om hem open te krijgen. Zelf na hem een aantal keer geopend te hebben. Verder was de kwaliteit niet heel goed, maar ook niet slecht. Ik ben benieuwd of dit lakje dan ook zo slecht open gaat. De glossybox zegt: "Dit Zwitserse merk is met name bekend vanwege het gigantische assortiment nagellak. Jaarlijks verschijnen er maar liefst 12 nieuwe kleuren! Deze editie bevat verschillende zoete pasteltinten. Mavala staat bekend om haar perfect dekkende nagellak, in een super handig klein flesje" (adviesprijs €4,99/fullsize)
Haarlak tony&guy
Dit is een best kleine verpakking van haarlak, erg handig voor in je tas. Nou gebruik ik niet vaak haarlak en als ik het gebruik neem ik het zeker niet mee in mijn tas. Wel leuk voor de mensen die wel haarlak gebruiken! De glossybox zegt: "Hou je haar onder controle met deze extreem sterke en langdurige fixatie. Herschrijf de wetten van de zwaartekracht! Spuit de spray op droog haar voor én na het stijlen." (Adviesprijs €11,99/250ml)
Kiehl's body cleanser
Ik heb al vaker van het merk kiehl's gehoord, maar heb er nog nooit iets van uitgeprobeerd. Dit is de lichaamsreiniger van kiehl's. Ik ben erg benieuwd of ik hem fijn vind. De glossybox zegt: "De parfums van de aromatic blends-lijn combineren geuren over de hele wereld, waarbij gebruik gemaakt is van duurzame methoden en de natuurlijkste ingrediënten. De verzachtende lichaamsteiniger schuimt goed en geeft de huid 24 uur een zacht en verzorgd gevoel." (Adviesprijs €24,-/250ml)
Lancôme advanced génifique
Dit product is een anti-veroudering serum. Het is nog niet in de winkel, maar de glossybox abonnementhouders mogen hem alvast uittesten. Erg leuk bedacht! Ik ga hem waarschijnlijk niet gebruiken. De glossybox zegt: "Een primeur! Deze vernieuwde versie van génifique, het meest complete youth activating serum, kan je nu testen voordat deze überhaupt in de winkel ligt! Het serum heeft een direct en verbluffend effect op alle 10 kenmerken van jeugdigheid. De huid straalt en lijntjes zijn direct minder zichtbaar. Ze voelt gladder, voller en steviger aan." (Adviesprijs €70,60/30ml)

Ik vind deze glossybox niet heel leuk, want er zit niet veel in dat ik gebruik. Voor andere mensen is hij misschien wel leuk

Wat vinden jullie van deze glossybox en hebben jullie ook een abonnement?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen