zondag 21 april 2013

Huge Shoplog

Vandaag heb ik echt mega veel geshopt, de titel zegt het al.
Één keer in het jaar ga ik met mijn vader en zus shoppen en mogen we wat dingen uitzoeken. Dit keer zijn wij voor de koopjes gedaan en ik heb in totaal 25 dingen gekocht. Ik ben er echt súúúúper blij mee!
Bereid je voor op een lange post met veel foto's, haha. Ik ga ongeveer op volgorde al mijn nieuwe aankopen zien.

Primark
Eerst ben ik naar de primark geweest. Daar heb ik 11 dingen gekregen voor €80,-. Dat vind ik erg goedkoop voor zoveel dingen!

Slippers
Nou ja hier kan ik niet veel over zeggen. Ik zocht nog wat simpele witte slippers. Deze waren maar €1,50 dus die kon ik niet laten liggen.


Pyjama
In een eerdere shoplog heb je al een pyjama kunnen zien. Dat was een hemdje met een kort broekje en dit is een short met een lange broek. Deze pyjama kan ik dus nu al aan, dat wilde ik ook nog hebben. Er staat 'Breakfast in bed' op met een botherham , drinken enzovoorts. Ik geloof de pyjama 10 euro was.

Shortje
Er waren niet heel veel shortjes bij primark dit keer, wat ik wel had verwacht. Ik zag nog wel deze leuke met een soort van studs erop. Ik vind het niet echt studs, maar zo word het vaak toch genoemd. Dit shortje was €13,-.

Brillenkoker
Toen ik in de rij stond bij de paskamers zag ik deze leuke brillenkoker hangen voor
maar €3,-. Ik doe mijn bril altijd los in m'n tas, maar zo kan hij natuurlijk makkelijk kapot gaan.


Trui
Ik vind het wel leuk om truien boven een shortje te dragen, maar heb er niet echt een leuke trui voor. Ik heb deze trui gevonden en deze staat wel leuk op een shortje. Het lijkt me wel warm voor in de zomer, maar dat zie ik dan wel weer. Deze was €14,-


Tas
Dit is de rugzak waar ik het in eerdere shoplogs over heb gehad. Het liefst wilde ik hem in het donkerblauw, maar nu hadden ze hem ook in het beige. Ik heb hem toch maar genomen, want ik vind hem echt heel leuk en handig. De tas was €10,-


Armbandjes
Ik zag deze armbandjes hangen en dacht meteen: die moet ik meenemen! Dat kruis armbandje eraan wilde ik al een tisje hebben en ook het armbandje met de spikes vind ik erg leuk. Later kwam ik er trouwens achter dat een vriendin van mij dezelfde heeft, haha. Dit setje was maar €3,-.


Panty's
Dit is dus echt super handig, je kunt de pakjes van elkaar afscheuren en dan in je tas doen. Als je die dag een panty aan hebt en er komt een ladder in loop je niet voor gek! Je hebt dus geen losse panty in je tas die alsnog kapot gaan kan, maar een panty met plastic eromheen. Er zitten drie panty's van 15den in voor €2,50.

T-shirt
Dit t-shirt met love is sowieso leuk, maar als je de achterkant ziet is hij nog leuker. Op de andere foto zie je hoe de achterkant is. Bij mij valt hij groot, maar in een shortje staat hij wel leuk. Ik moet nog even kijken hoe ik hem precies ga dragen. Het t-shirt was €11,-.




Tas

Deze tas had mijn zus al en ik vond hem meteen super leuk! Ze had hem een tijd geleden gekocht, maar hij hing er nu gewoon weer. Ik was echt super blij en heb hem meteen in mijn mand gedaan. De tas was maar €11,-, geen geld.

Bikinibroekje
Ik had ook nog een simpel zwart bikinibroekje gekocht, maar die foto heb ik perongeluk verwijderd. En zo bijzonder is een bikini broekje toch niet, haha. Hij was maar €3,-.

Tally Weijl
Ik had deze winkel nog nooit eerder gezien en had er ook nog nooit eerder van gehoord. We gingen er naar binnen en zag allemaal leuke dingen. Ik denk dat ik wel 10 dingen heb gepast! Uiteindelijk heb ik er toch maar 2 gekocht.
Een voordeel van Tally Weijl is dat ze ook xxs hebben. Als jij ook nog nooit hebt gehoord van Tally Weijl, maar nu toch wel nieuwsgierig bent kun je op hun site www.tally-weijl.com kijken.
Hemdje
Dit hemdje is handig voor in de zomer en ook heel leuk. Er staat op: It's going to be amazing. In de a van amazing staat dan een printje. Als er 'It's going to be awesome' op had gestaan had hij natuurlijk nog leuker geweest, haha. Het shirt was €9,95, niet duur dus!

Shirt
Dit shirt is wit met zwart en grijs en op de schouders zitten spikes. Als hij zo hangt ziet hij er niet heel leuk uit, maar als je hem aan hebt wel. Ik ga binnenkort denk ik een outfit post plaatsen waarbij ik dit shirt aanheb. Deze was €19,95.
H&M
Ik ben naar twee verschillende h&m's gegaan, omdat ze sommige dingen bij de ene niet hadden. Ik laat het wel gewoon allemaal achter elkaar zien en niet eerst de andere winkels en dan weer de andere h&m
Riempje
Tja, dit riempje had ik eigenlijk gekocht voor om het jurkje die ik eerst naar de beautygloss party aan zou doen. Uiteindelijk heb ik nu een ander outfit voor de beautygloss party, maar ik wilde het jurkje wel nog gebruiken. Daar had ik dit riempje voor €4,95 voor gekocht. Eenmaal thuis bleek het helemaal niet leuk te staan op dat jurkje. Ik weet dus niet wat ik nu met dat riempje moet doen, maar goed misschien komt hij nog van pas.

Bodysplash
De bodysplash had ik al in een shoplog van iemand anders gezien en op de site en wilde hem graag hebben. Gelukkig hadden ze hem in de winkel!Daar hadden ze hem alleen in het mintgroen en niet ook in het lichtroze dus heb ik alleen deze kunnen ruiken. Het is een hele aparte geur, je moet er echt van houden. Ik vind de geur erg lekker en de verpakking ook erg leuk. Je blijft hem trouwens ook goed ruiken voor zover ik hem heb gebruikt. Hij was €4,95.

Tasje
Dit tasje heb ik  voor de beautygloss party gekocht. Ik moest een klein tasje hebben en die had ik in veel kleuren behalve zwart. Aan de zijkant zitten wat leuke studs/spikes. Gewoon een handig tasje voor €12,95.

Rokje
Dit rokje had ik een andere keer al gepast, maar toen had ik niet genoeg geld bij. Gelukkig hadden ze hem nu nog steeds dus heb ik hem snel meegenomen! Het is een oranje kleur en hij was maar €10,-.

 
Spijkerjasje
Ik hou totaal niet van jassen kopen, want ik zie bijna nooit een leuke. Als ik dan eindelijk een leuke heb gevonden past hij niet. Helaas moest ik echt op zoek naar een lente jas, omdat ik er geen één meer had. Ik heb maar een simpel spijkerjasje voor €30,- gekocht.

Bodysplash
Jep, nog een bodysplash van de h&m. Deze ruikt echt heel anders en heeft ook een heel andere verpakking. Deze ruikt heel zomers en fris. Op de verpakking staat Mandarin Citrus Zest. Ze hadden deze ook nog in andere geuren en ook die waren lekker. Ze zijn €3,95 per stuk.



New Look Shirt
Bij de New Look heb ik dit keer niet zo heel veel gezien. Ik had wel een jurk gepast, maar die vond ik toch niet zo leuk. Op het laatste moment zag ik gelukkig dit shirt. Ik vind hem echt heel leuk om in te dansen en om in de zomer te dragen. Hij was €11,95 dus ook deze kon ik niet laten liggen. Hij heeft weer zo'n aparte achterkant, erg leuk.




Monki telefoon hoesje
Bij de Monki heb ik ook maar één ding gekocht, een telefoon hoesje. Eerst had ik een hele irritante die alleen aan de zijkanten eromheen zat en er elke keer vanaf ging. Ik wilde daarom gewoon een plastic hoesje. Eigenlijk wilde ik dus die van de h&m, maar omdat die er niet meer was heb ik deze genomen. Hij is niet heel bijzonder ofzo, maar ik moest gewoon zo'n hoesje hebben. Hij is wel gewoon grappig. Het hoesje was €7,95.

Boekenwinkel
In de boekenwinkel heb ik het boek Cynthia's Beauty van Cynthia gehaald, haha. Er staan hele handig tips enzovoorts in. Ik heb hem nog niet gelezen, maar ben erg benieuwd naar hoe hij is! Hij was €14,95.

Douglas
In de douglas waar ik was is een MAC counter. Daar heeft een vrouw mij geholpen met de goede foundation zoeken. Het is de Studio Moisture Tint geworden en ik heb daarvan light. De foundation heeft spf 15.  Hij geeft een lichte dekking, want meer heb ik ook niet nodig. Deze foundation beloofd een lichte dekking te geven en dat maakt hij ook waar. Om hem te vergelijken met de foundation van essence zegt deze een goede dekking te geven, maar zelfs deze heeft minder dekking. Dit is dus het verschil tussen budgetmerken en wat duurdere merken. Hij was €28,-
Rose bud salve
In de Sephora stond ik al met de Rose Bud Salve in mijn handen, maar ik twijfelde of ik hem moest nemen. Uiteindelijk heb ik hem bij de douglas gehaald voor €10,95. Ik heb hem in de smaak vanille.

Etos Elastiekjes
Als laatst heb ik nog even bij de etos elastiekjes gehaald,want die had ik nodig voor dansen. Niets bijzonders aan. Ze waren €1,49 en zitten per 6 verpakt.






Sorry dat sommige foto's op z'n kant staan!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankopen?

5 opmerkingen:

  1. Zo je hebt goed geshopt haha.
    Leuke spullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes, hoor! het boek van Cynthia heb ik ook sinds dit weekend!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great shopping! I love skirt, bag and jumper! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je goed geslaagd, haha, leuk hoor! Mooie dingen heb je gekocht :)


    XO

    BeantwoordenVerwijderen