donderdag 11 april 2013

Shoplog kruidvat

Ik  ben vandaag naar de kruidvat geweest om wat spulletjes te halen van de nieuwe collecties. Ik wilde heel graag de blush van Catrice en essence. Ook wilde ik van allebei een lakje. Ik heb alleen de producten van essence kunnen vinden helaas. Wel heb ik nog 2 andere producten erbij gekocht.
Nagellak essence
Dit lakje heb ik op een andere blog gezien en deze is van de floral grunge collectie. Hij heet 01 be flowerful. Het is een mooie lichtroze kleur met shimmer. Deze was €1,89.



                      Essence blush
Ik had deze blush ook al op een andere blog gezien en vond hem super mooi. Het is de blush 01 be flowerful van de floral grunge collectie, precies dezelfde naam als het lakje haha.  Hij was maar €2,59 en dat is geen geld voor zo'n mooie blush!
Mascara NYC
Ik wist nog niet dat deze ook nieuw in de winkel lag. Eerste had je al de NYC big bold mascara en nu ook de NYC big bold curl mascara. Het is een hele dikke borstel, normaal hou ik daar niet zo van. Ik heb hem nog niet geprobeerd dus ik ben erg benieuwd. Ik vind de verpakking er leuk uitzien! Deze was €3,99.
                                                      Lipbalm Catrice
Ik wist al dat deze lipbalm in de winkel lag, maar was er niet zo benieuwd naar. Toen ik hem eenmaal geswatcht had wilde ik hem graag hebben. Het is echt een hele mooie lichtroze kleur met, voor mijn gevoel, een goude shimmer. De lipbalm is doorzichtig en in het midden zit een kleurtje, erg leuk! Er zijn twee kleurtjes en ik heb C02 Sugar Shock. Deze was €3,99.

2 opmerkingen: