woensdag 10 april 2013

Stijlboek

Op Aïsha's blog las ik het artikel over hoe je je eigen stijl kunt vinden. Ik vond het een superleuk idee om een stijlboek te gaan maken dus ik ben aan de slag gegaan. Ik heb allerlei kleding op een A4 blaadje geplakt en deze vervolgens in een map van de Hema gedaanIk heb nog niet zoveel pagina's, maar ik laat alleen de leukste zien.


Pagina 1 met Lucy Hale
Zoals je misschien wel weet is Lucy Hale een actrice en speelt in Pretty Little Liars. Pretty Little Liars is echt een awesome serie. Haar outfit op deze pagina vind ik ook echt super leuk. Je kunt haar outfit kopiëren door een blouse van vero moda, schoenen van h&m, een short van only en nagellak van new look te kopen.

Pagina 2 met pasteltinten
Op deze pagina staat kleding, schoenen en accessoires in pasteltinten. De meeste pasteltinten vind ik echt supermooi en daarom heb ik het ook op deze pagina gezet. Op de pagina staat een trui van c&a, schoenen van dorothy perkins, een rok van  matalan, een ring van river island, een tas van c&a en sandaaltjes van invito.

Pagina 3
Op deze pagina staat niet één thema ofzo, maar gewoon meerdere dingen die ik leuk vind die niets met elkaar te maken hebben. Een leuk outfit, een blouse, mintgroene vans, een clutch van zara en nog een leuk outfit.

De plaatjes voor in mijn stijlboek haal ik voor een klein deel uit de Hitrkant. Niet veel want er staat ten eerste niet veel kleding in en ten tweede vind ik wat er meestal in staat niet zo leuk. Voor een groot deel haal ik het uit de fashionista en Cosmogirl! Daar staan gewoon hele leuke dingen in. Verder haal ik het nog van de app FANCY. Bij deze app kun je bijvoorbeeld 'skaterskirt' opzoeken en je krijgt allerlei soorten skaterskirt en outfits met skaterskirt, superleuk!
Willen jullie vaker nieuwe pagina's uit mijn stijlboek zien?

3 opmerkingen: