woensdag 17 april 2013

Style inspiratie

Omdat ik komend weekend naar de stad ga (Daar komt een shoplog van), heb ik wat stijlinspiratie opgezocht. Ik heb ook nog wat afbeeldingen van make-up, al heeft dat er niet echt iets mee te maken. Ik ga van het weekend bij sephora kijken of er nog iets leuks tussen ligt, maar ik verwacht niet veel. Ook ga ik nog even bij mac kijken. Daarvoor heb ik wat inspiratie opgedaan. De afbeeldingen komen van webshops en weheartit.





Een super leuk jasjes met spikes!



Het Naked palette stond een tijd geleden en staat nog steeds op mijn wishlist.


Ik vind dit echt een super leuke blouse!



Hoe vonden jullie dit artikel?

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Dat blousje met die roze randjes is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke inspiratie :D:D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen