dinsdag 23 april 2013

Wishlist

Ik ben dit keer een beetje laat met mijn wishlist, maar heb er ook erg veel op staan. Dat komt doordat ik veel op make-up sites heb gezien. Alleen make-up dus dit keer.
The make- up spot
Op themakeupspot.nl zijn erg veel leuke producten te koop. Er zijn niet veel verschillende merken, maar wel 3 waarvan ik iets zou willen hebben. De merken zijn MeMeMe, Sleek en Wet 'n Wild.
Iedereen kent de blush Rose Gold van Sleek wel! Ik vind de blush echt super mooi en daarom staat hij zeker op mijn wishlist. Sleek is als het goed is ook te koop op de Beautygloss party dus als ik hem daar zie koop ik hem daar gewoon. Zo niet, dan bestel ik hem over een tijdje met de producten hier onder op themakeupspot.nl.



Ik wil nog heel graag een set van Real Techniques, maar ik ga eerst eens een kwast proberen. Op andere blogs heb ik natuurlijk wel gelezen dat de kwaliteit goed is. Toch  wil ik eerst zelf een kwast proberen. Dit is de blush kwast.








 Dit is het Bamboo kwasten set van Zoeva en deze wil ik erg graag, omdat hij maar €25,- is en volgens andere meiden van blogs is het goede kwaliteit. Ik wil sowieso nog meer kwasten, want ik heb er nog niet veel en met zo'n kwasten set heb je meteen alles.





Dan nog het concealer palette van Zoeva. Hierin zitten 20 verschillende concealer kleuren en ik ben erg benieuwd of het goede kwaliteit is. Ik heb al een concealer palette van catrice, maar dat is dan ook mijn enige concealer dat mijn goede kleur is. Het catrice concealer palette is wel een stuk kleiner. Ik vind het gewoon fijn als ik een keuze kan maken uit welk product ik gebruik.


MeMeMe lijkt mij een erg fijn en leuk merk. Ik heb nog geen enkel product er van uitgeprobeerd en ook nog nooit iets erover gelezen. Dit is de translucent powder en ook van poeders heb ik nog niet veel daarom wil ik deze hebben.









Alleen al door de verpakking zou ik deze blush van MeMeMe willen hebben! Ik vind het echt super leuk dat het in zo'n doosje zit en volgens mij zit er ook nog een kwastje bij. De kleur vind ik ook heel mooi. Kortom: Een product wat ik héél graag wil hebbben!



 Ook dit concealer palette van Wet 'n Wild wil ik graag hebben. Eigenlijk hier hetzelfde verhaal bij: Ik wil kunnen kiezen welk product ik gebruik. Deze lijkt best op het concealer palette van catrice. Waarom wil je hem dan toch hebben? Ik ben toch wel benieuwd of deze betere kwaliteit is of juist niet.











Nóg een kwast. Ik heb nog geen enkele kabuki kwast en ben benieuwd of deze van Wet 'n Wild goed werkt. Ook is deze niet erg duur dus ik denk dat het wel een goede eerste kabuki kwast zal zijn.



ELF
Al een tijd wil ik dingen bestellen op eyeslipsface.com. De producten zijn goedkoop, maar bij elkaar word het toch nog een arrdig bedrag. Één ding bestellen zit er ook niet in, want de verzendkosten zijn rond de €7,-. Ik ga dus wat geld sparen en dan uiteindelijk iets bestellen.
 
 
Ook deze blush en bronzer is heel bekend. Ik weet niet of de bronzer mijn kleur is, maar de blush is sowieso mooi



 

 Tja, alweer een kwast. Ik wil gewoon graag meer kwasten hebben en de fijnste gebruiken. Ik heb nu een schuin afgesneden blush kwast, maar wil er ook eens zo een gebruiken.
Ook zo'n afgesneden poederkwast heb ik nog niet en die wil ik ook graag proberen.
Ik vind deze blushes van ELF beide super mooi!





Waarschijnlijk dekt deze foundation niet erg goed, maar toch ben ik er benieuwd naar. De lichtste kleur is Porselain en ik weet niet zeker of dit mijn kleur is, dat is wel een risico. Ik dacht dat hij best goedkoop was, dat is hij dus niet. Hij is geloof ik €6,80 en dat vind ik nog best duur voor ELF




Bij zoveel kwasten heb ik natuurlijk ook brushcleanser nodig, haha. Ik heb wel gezien in shoplogs dat dit flesje er klein is, ongeveer even groot als je hand. Nu gebruik ik babyshampoo, maar ik heb toch liever iets wat er echt voor gemaakt is

 

2 opmerkingen: