woensdag 1 mei 2013

Beautygloss party 2013

Dit is de derde Beautygloss party, maar afgelopen zaterdag is de eerste keer dat ik ben geweest. Ik ga wat foto's van de beautygloss party laten zien en vertellen wat er allemaal te doen was. Ook laat ik de goodiebag zien en mijn outfit zien. Deze twee foto's zijn in de eerste zaal (Ook wel de hoofdzaal genoemd) van bovenaf gemaakt. Op de eerste foto zie je de catwalk waar mascha een aantal keer op stond om wat te vertellen. Op de tweede foto zie je een soort verhoogd stuk waar je je haar kon laten doen.
Wat je kon doen op de Beautygloss party
Ik sta op deze foto's dus boven, boven kon je workshops doen. Wij stonden bij de hand-treatment van Ahava. Het was er best druk en er konden maar 12 mensen meedoen. Sommige meiden hadden zich al ingeschreven waardoor ik en de vriendin waarmee ik was niet meer mee konden doen. We konden ons wel inschrijven voor de volgende ronde, maar daar hadden wij niet echt zin meer in. Het was erg druk op de Beautygloss party, maar wel erg leuk! Je kon in de hoofdzaal  onder andere shoppen bij enchantra, dr. van der hoog, Glossybox en Inglot. Er was ook nog een tweede zaal. Hier kon je cocktails maken en je kon shoppen bij Rebelista, By Beautygloss, Fogan Cosmetics en nog veel meer.
Je kreeg trouwens een bandje om waarmee je naar binnen en buiten kon lopen. Je kreeg ook 3 muntjes waarmee je gratis dingen kon halen zoals een cupcake en drinken. Super leuk!


 

Mijn outfit
Zoals ik al eens eerder had verteld zou ik het kanten rokje van H&M aandoen. Eigenlijk zou ik daar bovenop een gilet dragen, maar ik wilde toch iets netter gekleed en daarom heb ik een lichte spijkerblouse erboven aangetrokken. Deze is van Pull & Bear. Onder het rokje heb ik een panty van 20DEN van Hema. Daaronder heb ik gewoon mijn vans. Ik had ook nog een klein zwart tasje van H&M bij met studs/spikes.



















Wat wij hebben gedaan op de Beautygloss party
Op de Beautygloss party hebben wij best veel leuke dingen gekocht en gedaan. We hebben bij BYNQY een foto laten maken en in het begin hebben we ook een cocktail gemaakt met She energydrank. Aan het eind van de dag kon je nog even met Mascha op de foto wat wij natuurlijk heel graag wilde! Haha. Wij zijn nog even twee uurtjes ofzo de stad in gegaan waar we ook wat leuke dingen hebben gekocht.We zijn echt om 4 uur al gaan avond eten, omdat we honger hadden. Het was overal super druk maar gelukkig hebben we nog een plekje bij McDonalds kunnen vinden. Aan het eind van de dag zijn we teruggegaan naar de Beautygloss party en  hebben we nog wat dingen gekocht, omdat er veel aanbiedingen waren. We hebben de goodiebag en onze jas opgehaald en zijn rond 19.30 weggegaan



De Goodiebag
De fashionista en Grazia zaten erin, maar die heb ik al weggegeven aan een vriendin, omdat ik ze zelf al had. Verder zat er nog een She Energy Blikje in en die heb ik al opgedronken. Daar heb ik dus geen foto´s van. Ik laat alleen de foto´s zien, omdat er niet veel te vertellen valt over alles. Bij sommige dingen zal ik wel wat vertellen.
In deze douchegel van nivea zitten verzorgende olieparels en het heeft een hawaii flower geur. Het is een grote verpakking en ik vind hem erg lekker ruiken.
Ik weet niet of je goed kunt zien wat dit is, maar het is zo´n borsteltje die je in kunt klappen. Er zit ook nog een spiegel in.
Er zat ook een doos in om cakepops te maken. Ik had pas geleden een doos gekocht om ze te maken, omdat ik dat nog nooit had gedaan. Als ik het lekker vind heb ik dus nog een pakket in huis, haha.
 Morgen komt een post online wat ik heb gekocht bij de Beautygloss party.
 
Hoe vonden jullie deze post? Zijn jullie ook naar de Beautygloss party geweest?

6 opmerkingen:

  1. Flinke goodiebag, klinkt als een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg :D Leuke goodiebag ook!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zag er leuk uit! Toffe goodiebag!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke goodiebag! het ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een supergeslaagd feestje! En leuke outfit had je aan!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je naar de Beautygloss party bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen