maandag 27 mei 2013

Glossybox mei

Ik heb gister de glossybox van mei gekregen. Ik vind de box niet heel leuk, maar ook niet echt heel erg stom.
 Het is de bedoeling een soort van 'zomer' glossybox te maken. In het kaartje staat namelijk: ''Lieve glossybox-abonnee, De zon breekt door, wat betekent: bye bye slobbertrui met winterboots en hello crop-top en bijpassend rokje! Of we nou gaan kijken in het park, op het terras of misschien zelfs al op het strand, we kunnen rustig concluderen: Nederland heeft de zomer in haar bol en vlinders in de buik!Deze maand vieren we de start van een heerlijk zomerseizoen, en wat past daar nou beter bij dan een box gevuld met producten om instantly verliefd op te worden?Of het nu gaat om een lieflijk kleurtje op de nagels of de benodigdheden voor een verleidelijke coupe, glossybox voorziet je van producten waarmee jij deze zomer de liefde non-stop kan vieren.Want zeg nou zelf: Of je nu single bent of een relatie hebt, zijn we allemaal niet een beetje verliefd op het seizoen dat voor de deur staat?Lots of love, Het glossybox-team''


 Andrélon Droogshampoo
Ik wilde al een tijdje een droogshampoo dus het is toevallig dat hij nu in de glossybox zit. Ik ben er erg blij mee! In het kaartje stond: ''De ultieme verfrisser voor het haar tussen de wasbeurten door. Het resultaat: licht en 'ready to go' haar vol volume! (Adviesprijs: €1,99/75ml)''
 
Ahava body cream
AHAVA stond ook op de beautygloss party, ik wilde er een hand-treatment doen en producten uitproberen. Helaas zat het daar te vol, maar nu kan ik toch nog een product van AHAVA uitproberen. In het kaartje staat: ''Een volle, rijke lichaamscreme voor een zeer droge huid. Word gemakkelijk opgenomen en bestrijdt op effectieve wijze de schadelijke effecten van buitenaf. (Adviesprijs: €30,95/200ml)''

 Golden Rose nagellak
 Ik had al vaak gehoord van Golden Rose en wilde er wel eens een lakje van uitproberen. Opzich vind ik dit wel een mooi lakje, dus dat komt mooi uit. Misschien schrijf ik hier binnenkort nog wel een blogpost over, maar dat weet ik nog niet zeker. In het kaartje staat: ''Trendy nagellak met modieuze kleuren in een super handig flesje van 5,5ml. De lak heeft een hoge kleurpigmentatie, dekt goed en blijft lang mooi op de nagels! (adviesprijs €2,95/fullsize)''
Anatomicals body cleanser
Ik vind de body cleanser niet echt lekker ruiken, maar ga hem toch binnenkort uitproberen om te testen hoe hij is. In het kaartje staat: '''Het neusje van de zalm. Deze naar rozen geurende body cleanser verlevendigt lichaam en geest onmiddelijk. (adviesprijs €3,99/fullsize)''
 Lipstain
Deze lipstain zal opzich wel goed zijn, maar ik hou niet van rode kleuren en ga hem dus nooit gebruiken. In het kaartje staat: Een hydraterende lip stain, die de lippen met precies de juiste hoeveelheid kleurt, en aanvoelt als een balsem. (adviesprijs €14,00/fullsize)''

Ik ben van plan de glossybox optezeggen en een abonnement op de WAAT box te nemen. Wat denken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen