vrijdag 24 mei 2013

Schiphol

Afgelopen maandag ging ik naar schiphol om mijn zus op te halen die van vakantie kwam. Daar wilde ik naar victoria secret om wat body splashes te halen. Ik was natuurlijk zelf ook pas geleden al op vakantie, maar ik vloog op vervelende tijden en toen was hij niet open. Het duurde nog even voordat mijn zus naar buiten kwam, daarom ben ik ook nog naar de etos gegaan. Ik dacht dat daar misschien wel Teeez te koop zou zijn en dat was inderdaad zo. Alles was nu één euro!
Zoals je kunt zien zijn dit de bodysplashes van victoria secret. De ene geur heet secret charm en er zit  honeysuckle & jasmine in.
De tweede is Coconut passion waar vanille & coconut in zit. Ik vind ze beide erg lekker ruiken en zal ze denk ik vaak op doen. Ze waren €12,- per stuk.
Deze twee lakjes van Teeez waren dus maar één euro en daarom kon ik ze niet laten liggen! Het zijn mooie paarse en groene lakjes met shimmer. Vooral in de groene zit veel shimmer, deze heet free 08. De paarse heet Outta Control 05.

Dit oogschaduwduo was ook maar één euro natuurlijk. Eigenlijk wilde ik een ander oogschaduw duo van Teeez, maar die lag er helaas niet bij. Ik heb deze toch meegenomen omdat de kleuren in combinatie met andere oogschaduws wel mooi kunnen zijn. Hij heet 05- Struck by beauty.

Het was een korte blogpost en ik heb al best lang niets gepost, maar ik ga van de week denk ik weer wat meer posten.

2 opmerkingen: