donderdag 2 mei 2013

Shoplog beautygloss party

Zoals ik gister al zei, heb ik een aantal dingetjes gekocht op de beautygloss party. Ik en de vriendin waarmee ik gegaan ben zijn in de middag nog even naar Amsterdam geweest en daar heb ik ook wat dingen gekocht.
Beautygloss party
Echantra
Bij Enchantra moet je eventjes in de rij staan om de producten te bekijken, maar het is het wachten waard!
Als eerst heb ik daar een mooie baked blush van BeautyUK gekocht. Er waren vier kleuren, maar ik vond alleen deze mooi. Het was de laatste dus ik was precies op tijd! De blush was €5,-.
Ik heb bij Enchantra ook nog een sleek product gekocht. Zoals ik al eerder vertelde wilde ik de Rose Gold blush van sleek, maar deze was er niet. Dat had ik al verwacht. Ik heb wel een mooie palette gekocht, het showstopper palette. Ik vind de kleuren echt heel mooi en ze zijn goed gepigmenteerd.
Dr. van der hoog
Bij Dr. van der hoog waren de maskertjes erg goedkoop, aangezien ze normaal €1,89 en €2,23 per stuk kosten en nu 4 voor 5,-. Ik had al vier maskers gehaald en aan het eind van de dag waren het er 5 voor €5,-. Ik heb in totaal negen pakjes met maskers gehaald, haha. In het begin van de dag stond ik ook te twijfelen over de scrub van Dr. van der hoog, deze was €5,-. Aan het eind van de dag waren het twee producten voor €7,-. Ik heb toen de scrub genomen en daarbij de reinigingsmilk.
Rebelista
Bij rebelista heb ik leuke clips met een print voor op een blouse gekocht. Ik weet niet meer precies hoe duur ze waren maar ik geloof €7,95.
By Beautygloss
Zoals je misschien wel weet, is mascha gestopt met haar webshop en daarom verkocht ze alles op de beautygloss party met veel korting. Ik heb daar een concealer palette gekocht voor €5,- en een pakketje van Greenland. Greenland zelf stond er ook, maar ik weet niet of het daar ook verkocht werd en bij deze stand was hij maar €7,-.

Fogan Cosmetics
Deze stand was echt een chaos! Er was in het begin geen rij gemaakt en omdat alles €1,- euro was wilde iedereen wel kijken. Ik heb na veel duwen en trekken twee lipsticks van wet 'n wild gevonden, haha. Een mooie lichtroze kleur en een koraal kleur. Ze waren per stuk dus €1,-.


Rimmel
De actie 3 producten voor €15,- was er weer. Ik heb de Wake Me Up foundation, Stay Matte poeder en de Scandal Eyes show off mascara. Een super goede aanbieding want dit allemaal bij elkaar zou denk ik wel rond de €30,- uitkomen!



Amsterdam

H&M
In de H&M heb ik maar één ding kunnen vinden. Een leuke skaterskirt met streepjes. Hij was maar €15,- dus die heb ik gelijk meegenomen! Ik heb ook het hoesje voor mijn telefoon die ik nog wilde gezocht, maar die was er niet helaas.

New Yorker
Bij de New Yorker is alles al best goedkoop en nu was er ook nog eens 10% korting door koninginnendag. Ik heb een supermooie asymmetrische rok gekocht die ik heel graag wilde en een simpel lichtgroen topje. De rok was ook €15,- en het shirtje €5,-. Het shirtje vind ik erg leuk staan op beide rokjes.









4 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk! Ik wilde ook wel naar die party.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen Britt!
    Ik vind trouwens je nieuwe header ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Honey!!! love your blog!
    Would you like to follow each other on Bloglovin and Stylosis.com?

    

http://shopaholiclama.blogspot.c/

    http://www.stylosis.com
    
http://bloglovin.com/
    
http://instagram.com/shopaholic11

    

Much♥

    Twinsladybug

    BeantwoordenVerwijderen