zondag 12 mei 2013

Vakantie Mallorca

Hey!
Ik ben de afgelopen week op vakantie geweest naar Mallorca, daarom heb ik ook geen blogposts geplaatst. Het was daar bijna elke dag wel lekker weer en heb ook veel in het zonnetje gezeten/gelopen. Op de foto hiernaast zie je het strandje bij ons park. Wij zaten op het Esmeralda park in Cala d'or. Je had het zwembad van het park en daarachter de zee, super leuk! Het water ziet er lekker uit, maar het was echt heel koud, haha. Ik ben er wel een paar keer in geweest en ook een paar keer in het zwembad dat net ietsje warmer was. Bij het soort van 'restaurantje' vlakbij de receptie was echt een super lekkere smoothie met mango en passievrucht!  Ik heb bijna elke avond wel zo'n smoothie op, haha. Ik hoop dat ik een goed recept op internet kan vinden, zodat ik hem zelf nog kan maken. Als het recept op internet staat deel ik het wel met jullie.



De foto's zijn van wat mindere kwaliteit, omdat ik ze met mijn iPhone heb gemaakt en het is een lelijke achtergrond. Dit komt omdat ik mijn nieuwe spullen graag wilde gebruiken en het liefst ongebruikt fotografeer.
Vlakbij het park was een straatje met allemaal restaurants en winkeltjes. Sommige restaurants waren erg goed en de andere niet echt. Er zaten voornamelijk van die toeristen winkeltjes waar niet echt hele leuke dingen zijn. Ik heb daar wel nog twee neon enkelbandjes gehaald en één donkergroene. De twee neon waren €2,95 per stuk en de donkergroene €2,50.
Maandag zijn we naar Palma geweest en daar heb ik wat dingetjes gekocht. Van shoplogs van andere meiden had ik gezien dat er een super leuk winkeletje in Palma zit die Nyx, Sleek, Real techniques enzovoorts verkoopt. Ook zat er een Kiko winkel waar ik wat dingetjes heb ingeslagen, hieronder de foto's. Bij de bodyshop ging ik nog even naar binnen, omdat ik een mini body butter waren en toevallig waren ze nu maar €3,50! Ik heb de geur mango genomen en een super lekkere eau de toilette van mijn ouders gehad.Ik heb van de lipsticks nog even foto's van dichtbij gemaakt zodat je de kleur goed kunt zien, alleen de laatste lipstick lijkt op de foto oranje terwijl hij in werkelijkheid felroze is.  Voor als je zelf naar Mallorca gaat en ook naar dat winkeltje wilt: het adres van het winkeltje met Nyx enzovoorts is Calle Union 13 in Palma.
Nyx blush pinched - Real Techniques foundation kwast
- Catrice lipgloss 060 pink up your life - Nyx lipstick (zie
foto) - Nyx lipstick (zie foto)



LSS 564A STELLA


LSS 641 ROSE BUD
Kiko
Primer - Nailpolish 389 -Lipstick (zie foto)
- Lip pencil 713
Lipstick 921
The body shop
Het was een leuke vakantie, maar de terugweg was alles behalve leuk! We hadden nog de hele dag, omdat we pas om 11uur 's avonds weer terug vlogen. Ik was die dag sowieso verbrand aan een deel van mijn onderbeen terwijl ik me goed had ingesmeerd. Het is nu nog steeds rood enzo. Ook kon ik niet slapen in het vliegtuig terwijl ik die slaap echt nodig had aangezien ik die dag erna (gister dus) naar Almere zou gaan. Dit had ik al een tijd geleden afgesproken met een vriendin en ik wilde zo graag naar Almere dat we gewoon zijn gegaan. Er komt nog een shoplog van Almere online. En ja hoor, ook nog eens één koffer kwijt! Daar zat het outfit in die ik de dag erna aan wilde doen, zodat het niet kon kreuken.. Ook werd het hierdoor nóg later voordat ik kon slapen. Goed, de koffer is weer terug gevonden gelukkig en komen ze bij ons brengen. Daar zat mijn nieuwe shirtje in die ik daar had gekocht van Stradivarius, die je hieronder ziet. De foto heb ik van de site, omdat ik de foto natuurlijk niet zelf kon maken. In het echt is de tekst erop trouwens een stuk feller.
Uiteindelijk was ik om drie uur ofzo pas thuis en kon ik tot zeven uur slapen. In het begin van de dag was ik niet heel moe, in de middag wel en in de avond weer totaal niet! Ik ben zelfs pas later als 11 uur naar bed gegaan, haha.
Natuurlijk heb ik deze vakantie nog veel meer gedaan. Ik ben naar strandjes gegaan, naar een soort van rotsgebied, naar een grot die heel mooi was, naar el s'arenal gegaan en nog meer. Het lijkt mij een beetje te veel om allemaal foto's in deze blogpost daarvan te laten zien.

Hoe vonden jullie deze post? Willen jullie toch nog meer foto's zien van mijn vakantie en wellicht een verslag?







 

2 opmerkingen: