zaterdag 1 juni 2013

Shoplog

Ik heb de laatste tijd echt heel veel posts geplaatst met wat ik heb gekocht, maar ik vind het gewoon leuk om te laten zien. Dit keer weer een shoplog.
Ik ben vandaag naar de stad geweest en heb bijna alleen dingen bij de tally weijl gekocht.
Als eerst heb ik twee bandeautops gelocht. Gewoon een basic zwarte en eentje met een leuke print. Ze waren maar €4,95 per stuk.

Als je twee shortjes nam kreeg je de tweede met 50% korting. Ik zag een bordeauxrood shortje (de kleur is iets anders op de foto) en een simpel zwart shortje. De rode is €17,95 en de zwarte €12,95. Doordat ik twee shortjes had moest ik ongeveer €6,50.













Dit blousje had ik al eens eerder gepast in een andere kleur, ik vond hem toen wel leuk, alleen heb hem niet genomen. Ik heb hem nu toch meegenomen alleen dan in het mintgroen. Hij is €12,95.
Ik heb ook nog bij de sale wand gekeken, helaas zag ik er nu niet veel dingen hanen. De eerste keer dat ik er kwam had ik er niet goe gekeken terwijl er wel super veel dingen tussen hingen..
Ik heb nog een simpel hemdje gekocht bij de H&M voor €4,95. Dat is niet echt bijzonder ofzo, haha.
Het was best weer een korte blogpost.. Ik post de laatste tijd ook echt weinig, omdat ik niet echt veel dingen weet om over te schrijven. Nu heb ik gelukkig wel weer wat dingen om over te schrijven.

3 opmerkingen:

  1. Dat laatste blousje is leuk :D Lekker geshopt heb je! Leuke blog heb je trouwens ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geshopt, vooral je mintgroene blouse is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen